Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Bemko

( ilość produktów: 1 )

Procedura Reklamacyjna BEMKO Sp. z o. o.

W niniejszej instrukcji zostały opisane zasady zgłaszania reklamacji jakościowych do BEMKO Sp. z o. o. Reklamacje, które należy zgłaszać do serwisu BEMKO Sp. z o. o. Do serwisu BEMKO należy zgłaszać wyłącznie reklamacje jakościowe: w ramach gwarancji, rękojmi oraz reklamacje przedsprzedażne. Zastrzeżenia do procedury

1. Procedura dotyczy towarów reklamowanych w ramach gwarancji w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży towaru konsumentowi.

2. Towarów reklamowanych w ramach rękojmi i przedsprzedażnych w okresie 24 miesięcy od daty zakupu w BEMKO Sp. z o. o.

3. Procedurze podlegają wyłącznie towary, w których wystąpiły uszkodzenia powstałe na skutek błędów produkcyjnych lub wad materiałowych.

4. Procedura nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy klienta oraz uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwowania i przechowywania, zdarzeń losowych i innych okoliczności.

5. Reklamacje należy zgłaszać wyłącznie za pośrednictwem formularza „PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY” dostępnego na naszej stronie internetowej www.bemko.pl Przyjęcie reklamacji przez punkt sprzedaży Punkt sprzedaży przyjmujący towar do reklamacji zobowiązany jest do weryfikacji: 1. Dowód zakupu. Należy sprawdzić oryginalność i ważność dowodu zakupu. Nie należy przyjmować do reklamacji w ramach gwarancji towaru, jeżeli od daty zakupu upłynęło 24 miesiące. Dla reklamacji przedsprzedażnych i w ramach rękojmi 24 miesięcy od daty zakupu w BEMKO Sp. z o. o. 2. Zgłoszona usterka. Należy sprawdzić, czy zgłoszona usterka powstała na skutek błędów produkcyjnych i wad materiałowych. Nie należy przyjmować do reklamacji towarów uszkodzonych z winy klienta.

Procedura reklamacyjna

1. Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy „PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY”. Należy czytelnie wypełnić wszystkie jasne pola formularza: komputerowo lub ręcznie, drukowanymi literami.

2. Należy podać: - datę sporządzenia protokołu - numer reklamacji (dokument) klienta - nazwę i adres firmy zgłaszającej reklamację - symbol towaru (symbole towaru dostępne są na stronie internetowej lub w katalogu BEMKO) - opis wady towaru (usterki) - ilość - rodzaj reklamacji (gwarancyjna, przedsprzedażna, rękojmia) lub zwrot handlowy - numer faktury zakupu towaru w firmie BEMKO Sp. z o. o. Podanie numeru faktury zakupu towaru w firmie BEMKO jest obowiązkowe i jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

3. Wypełniony PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY należy przesłać na konto mailowe serwis@bemko.pl. Na podstawie zaakceptowanego protokołu, serwis zamówi firmę kurierską oraz potwierdzi odbiór reklamowanego towaru.

4. Alternatywnym sposobem załatwienia reklamacji towarów jest jej zgłoszenie i odbiór przez Regionalnego Przedstawiciela Handlowego firmy BEMKO Sp. z o. o. W przypadku odbioru reklamowanego towaru przez Regionalnego Przedstawiciela Handlowego, termin załatwienia reklamacji zostanie wydłużony o czas dostarczenia towaru do serwisu BEMKO Sp. z o. o

5. Przesyłkę zawierającą reklamowany towar należy odpowiednio zapakować w sposób umożliwiający jej odbiór przez firmę kurierską. Do przesyłki należy załączyć kopię wypełnionego PROTOKÓŁU REKLAMACYJNEGO.

6. Po otrzymaniu reklamowanego towaru, serwis dokona weryfikacji zgłoszonej reklamacji pod względem uszkodzeń oraz załączonego protokołu.

7. Po zweryfikowaniu i zaakceptowaniu przez serwis reklamacji, serwis dokona naprawy lub wymiany towaru na nowy. Naprawa lub wymiana dokonywana jest zgodnie z indywidualną procedurą reklamacyjną, określoną dla towaru w karcie produktu BEMKO Sp. z o. o.

8. Serwis BEMKO Sp. z o. o. poinformuje klienta pocztą elektroniczna w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji o sposobie jej rozpatrzenia i załatwienia. W przypadku kiedy naprawa lub wymiana towaru nie jest możliwa, utrudniona lub wiąże się ze zbyt dużym nakładem środków, firma BEMKO Sp z o. o. zastrzega sobie możliwość wystawienia faktury korygującej na reklamowany towar.

10. Naprawiony lub wymieniony towar zostanie wysłany do klienta najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrzenia i załatwienia reklamacji, prosimy o kontakt z Działem Serwisu mail: serwis@bemko.pl tel. 22 732 11 85 wew. 50 lub 51 

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 308 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-22
Szybko i sprawnie. Polecam.
2024-05-14
pompa git, obsługa git
pixel