Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

AFRISO

( ilość produktów: 15 )
Cena
-

Gwarancja i naprawy gwarancyjne:

  1. Gwarancja zostaje udzielona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 36 miesięcy od daty zakupu w AFRISO Sp.z o.o.
    Nie dotyczy to:
    - produktów AFRISOBasic,
    - modułów ogrzewania podłogowego,
    - agregatów pompowych oleju,
    - liczników oleju,
    na które zostaje udzielona 24-miesięczna gwarancja od daty zakupu w AFRISO Sp. z o.o. Gwarancja traci ważność w wyniku dokonania samowolnych przeróbek lub instalacji niezgodnej z niniejszą instrukcją montażu i użytkowania.
  2. Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne dokonywane będą w dziale serwisu firmy AFRISO Sp. z o.o. z siedzibą w Szałszy, ul. Kościelna 7, 42-677 Czekanów.
  3. W razie nie dostarczenia wraz z towarem karty gwarancyjnej, podstawą świadczenia gwarancji jest faktura wystawiona na zakupiony towar.
  4. Gwarancja obejmuje uszkodzenia powstałe w wyniku występujących ukrytych wad dostarczonych wyrobów i dotyczy jedynie tych wyrobów. Odpowiedzialność gwarancyjna nie obejmuje kosztów innych usług czy czynności związanych z towarem podlegającym reklamacji świadczonych przez AFRISO lub inne podmioty.
  5. Obowiązek gwarancyjny wygasa, jeżeli na dostarczonym towarze dokonano zmian, lub jeśli reklamujący nie spełnił wezwania AFRISO Sp. z o.o. do odesłania uszkodzonego towaru.
  6. Reklamacja musi mieć formę pisemną. Reklamacja powinna zawierać w szczególności:
    - protokół reklamacyjny z tytułu gwarancji stwierdzający wady towaru z podanym imieniem, nazwiskiem i kontaktem telefonicznym do osoby prowadzącej daną sprawę oraz z dokładnym określeniem kodu towaru, którego dotyczy reklamacja,
    - pełny numer faktury zakupowej wraz z datą sprzedaży,
    - kopię karty gwarancyjnej - jeżeli taka została wydana przez firmę AFRISO Sp. z o.o.
    Reklamację należy składać:
    - mailem na adres zok@afriso.pl,
    - faksem na numer 032 330 33 51.
    Protokół reklamacyjny z tytułu gwarancji dostępny jest na stronie: http://afriso.leonardo/pl/pobierz/protokol-reklamacji
  7. Firma AFRISO rozpatruje reklamacje do 28 dni od daty dostarczenia towaru na adres siedziby firmy AFRISO.
  8. W przypadku zakwalifikowania reklamacji jako niezasadnej reklamowany towar podlega utylizacji w siedzibie AFRISO. Na pisemną prośbę reklamującego, możliwy jest zwrot reklamowanego towaru na koszt reklamującego.
Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 528 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-10
Polecam. 100 % satysfakcji.
2024-12-08
Super sklep z góry polecam.
pixel